Kiowa Gordon Online Forums

A message board for all fans of actor, Kiowa Gordon.
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 How Long Have You Been A Fan?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
pandora426
Kiowa Who?
Kiowa Who?
avatar

Posts : 33
Join date : 2009-10-26
Age : 27
Location : Snellville/Macon, GA

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 2:20 am

ok kinda got confused with the arabian princess part but sry bout the hotel.. nah i havent heard about it the only hotel i noe about is the hilton b/c its like directs next to the apartments where i live... oh and btw my name's jenny lol.. i used pandora b/c my friends called me that b/c i can sumtimes b crazy haha Hyper
Back to top Go down
View user profile
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 2:24 am

lol Razz if you'd saw the hotel you'd get it hahaha.... nice nickname though! its nice to have another Ki fan.
Back to top Go down
View user profile
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 2:41 am

Did you guys see the New moon trailer airing today? Pretty cool.. they added in a couple of lines.
Back to top Go down
View user profile
jessica
Alpha / Sam
Alpha / Sam
avatar

Posts : 9394
Join date : 2009-09-28
Age : 33
Location : Maryland

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 2:42 am

No...I haven't been home today. My dad thinks he has the Swine Flu so I've been keeping away as much as possible Rolling

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://www.kiowagordon.net
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 2:43 am

oh well that has to suck...... you cant be getin piggy flu.. you got work to do woman!
Back to top Go down
View user profile
jessica
Alpha / Sam
Alpha / Sam
avatar

Posts : 9394
Join date : 2009-09-28
Age : 33
Location : Maryland

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 2:46 am

Exactly. And I've got to camp outside for 12 hours Friday night lol Then I've got Nashville in like less than two weeks. I can't be getting the oink oink flu...Rolling

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://www.kiowagordon.net
pandora426
Kiowa Who?
Kiowa Who?
avatar

Posts : 33
Join date : 2009-10-26
Age : 27
Location : Snellville/Macon, GA

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 2:52 am

good luck on not gettin the flu!! i hope no one ever has to get it especially kiowa.. it would just b terrible Neutral
Back to top Go down
View user profile
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 2:53 am

I feel my bronchitis coming back slowly little by little. it sucks too. I cant imagine being worse than that. That waas the worst sickness ever. be sure and tel me how the weather is in nashville... i heard its beautiful.
Back to top Go down
View user profile
jessica
Alpha / Sam
Alpha / Sam
avatar

Posts : 9394
Join date : 2009-09-28
Age : 33
Location : Maryland

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 2:56 am

Yeah...I don't get sick often...I've never had the flu so I'm hoping to never experience it lol Most of my "sickness" is due to my year round allergies...

I certainly will! I also let you know how Jackson's looking Wink

And two days after Nashville I'm doing the Hot Topic event...the date was changed on me. Bitches. But its OK...I can still do it lol

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://www.kiowagordon.net
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 2:58 am

yeah i wantedd to go to houstons but i cant drive 12hrs there to buy the shirt adn then back again a few days later.
Back to top Go down
View user profile
jessica
Alpha / Sam
Alpha / Sam
avatar

Posts : 9394
Join date : 2009-09-28
Age : 33
Location : Maryland

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 3:02 am

Yeah...this is why I love living on the East Coast. lol I had the option of DC or NJ and DC is the day I come back from Nashville so I doubt I'd be awake enough to enjoy it Rolling And there's no bands there...NJ is now the next day and there are going to be bands form the soundtrack there. I'm also hoping because its close to Chaske's home, he'll be there lol And they're both only 1 1/2 hours from me...in either direction lol

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://www.kiowagordon.net
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 3:03 am

well you suck.. I wish I was home!!!! I miss AZ!!!!
Back to top Go down
View user profile
jessica
Alpha / Sam
Alpha / Sam
avatar

Posts : 9394
Join date : 2009-09-28
Age : 33
Location : Maryland

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 3:06 am

I'm sorry...on both counts lol

Though if NJ is a horrible line up I'll be mad. Waiting outside for 12 hours it better be at least one wolf...that is ALL I have to say. It would be amazing to be Taylor lol But I doubt he Rob or Kirsten will be apart of these this year...

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://www.kiowagordon.net
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 3:11 am

AZ would be a horrible line too... Lol. so meh... i still feel like im missing out though..
Back to top Go down
View user profile
jessica
Alpha / Sam
Alpha / Sam
avatar

Posts : 9394
Join date : 2009-09-28
Age : 33
Location : Maryland

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 3:14 am

Yeah...you mean Kiowa will probably be at that appearance? I wonder if he and Alex will both be there because that's around them...

I'm hoping its good...if not, I will be disappointed, just like last year...

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://www.kiowagordon.net
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 3:16 am

he should be ther because I dont see him flying out anywhere when he will be at new moon rising over az also.... Very Happy im buckets of info lol.
Back to top Go down
View user profile
pandora426
Kiowa Who?
Kiowa Who?
avatar

Posts : 33
Join date : 2009-10-26
Age : 27
Location : Snellville/Macon, GA

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 3:22 am

u noe if kiowa's comin to the atlanta 15 city cast tour? i will b so sad if he b/c i cant go.. wahh No
Back to top Go down
View user profile
jessica
Alpha / Sam
Alpha / Sam
avatar

Posts : 9394
Join date : 2009-09-28
Age : 33
Location : Maryland

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 3:23 am

Well here's to hoping he doesn't go to Atlanta for you! cheers

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://www.kiowagordon.net
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 3:25 am

i dont think he is.... I'm tellin ya he's gotta be in az for all that other stuff....
Back to top Go down
View user profile
pandora426
Kiowa Who?
Kiowa Who?
avatar

Posts : 33
Join date : 2009-10-26
Age : 27
Location : Snellville/Macon, GA

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 4:08 am

ok that's good and thanks jessica.. when i read what u wrote the first time i read it in the wrong way like u bein mean lol.. i got wat u mean Razz
Back to top Go down
View user profile
Aussie_Wolf_grl80
Seth
Seth
avatar

Posts : 3159
Join date : 2009-10-17
Age : 37
Location : Hot and Sunny Queensland Ozzztralia: ALEX MERAZ LUVA!!!!!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 6:14 am

I hear you guys in the US were getting hit hard by the swine flu. Over here the docs are calling their patients to get needles to prevent it. That means its pretty darn serious, well a serious threat. Try and steer clear of that Jessica. It makes you feel pretty rotton!

I like how you said that you want to be Ki's friend Jenny. That is really sweet. I think he would be a nice guy and a fun and great friend.. He does have beautiful eyes. He is almost kind of pretty yet manly all at once. He is a gorgeous guy. Be good if you could connect with him and you guys could become friends. Having that kind of connection would be really special! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
jessica
Alpha / Sam
Alpha / Sam
avatar

Posts : 9394
Join date : 2009-09-28
Age : 33
Location : Maryland

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 12:34 pm

I don't know...the Swine Flu seems very overrated to me. Sure...its serious but so is the regular flu. Thousands of people die from that a year...so I don't really see the Swine Flu being any different except more contagious...

_________________
[You must be registered and logged in to see this image.]
Back to top Go down
View user profile http://www.kiowagordon.net
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 6:47 pm

I agree with you Jess... I'm not too worried about getting it anymore than I normal flu... which is semi paranoid.. Lol
Back to top Go down
View user profile
Vamp_Doll
Demetri
Demetri
avatar

Posts : 2213
Join date : 2009-10-24
Age : 26
Location : Prattville, AL

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 6:56 pm

jessica wrote:
Rolling Oh no...Kiowa is yours...send Chas my way, would you? Wink lol

Oh no...i thought ki was mine?!? lmao me and her are totally gonna have to fight for him! lol (i could totally win..i has talents...me and my mad singing skillz! lol)
Back to top Go down
View user profile http://vamp-doll-diva.livejournal.com
Tee :D
Embry
Embry
avatar

Posts : 2497
Join date : 2009-10-01
Age : 28
Location : Blisterin Burnin AZ!

PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   27th October 2009, 6:59 pm

dear child.. you will never win that battle. Its usless to try hahahaaa...So I'm going to a few places on West Coast when I get back home... and I'm hoping when I see Zahn he can like... force Chaske to meet me or something. I know.. I'm crazy using one dude for another.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: How Long Have You Been A Fan?   

Back to top Go down
 
How Long Have You Been A Fan?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 9 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» Long & Mid-Arm - free style? marking designs?
» do you think you can have long lasting friendships online??
» So if I bought a long arm machine, by Adam
» Long Shot But, WTB 225/45/17 tire
» YCS Long beach, CA

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Kiowa Gordon Online Forums :: Kiowa Gordon :: All About Kiowa-
Jump to: